وال ای برای اسکار!

۱۳۸۷ آبان ۲۳, پنجشنبه

سلام
دومین قسمت پادکست هم منتشر شد.
سعی کردیم همه ی اشکالاتو بگیریم . من و رضا ۲۷ بار کل پادکستو ادیت کردیم تا مشکلات برطرف بشند ؛ ولی خب هنوز اشکالاتی هستش که اونها رو هم بزودی برطرف می کنیم.
حتما دانلودش کنید و نظرات خودتونو به ما بگید.
در ضمن ۲ تا سوتی پادکست داره که از زیر دستمون در رفت ؛ بگردین پیداش کنید :))






مطالب این قسمت عبارتند از :
-بخش اول : وال ای برای بهترین فیلم اسکار
-بخش دوم :‌اخبار انیمیشنی
-بخش سوم : معرفی سایت

گوینده ی این قسمت هم رضای عزیزه و مدت پادکست هم ۱۵ دقیقه می باشد.
این شماره ی پادکست رو در ۷ ورژن مختلف منتشر کردیم.
ورژن شماره یک - کیفیت کم
ورژن شماره یک - نسخه ی معمولی
ورژن شماره یک - ورژن طلایی
-
ورژن شماره دو - کیفیت کم
ورژن شماره دو - نسخه ی معمولی
ورژن شماره دو - نسخه ی طلایی
ورژن شماره دو - نسخه ی ویژه
این هم متن این شماره که بصورت پی دی اف می تونید از اینجا دانلود کنید. ( البته مشکل املایی زیاد داره و تازه کلی از مطالبم توش نیست چون رضا خیلی چیزا رو از خودش اضافه می کنه ! )
***
توجه ۱ : فرق ورژن یک و دو یک سری تغییرات جزیی هستش که در سیستم دادیم و همچنین تغییرات صدایی و ترتیب قرار گیری و ... ؛ ورژن ۲ جالبتره ولی خب ورژن یک هم خوبه!
توجه ۲ :توصیه ی خودم ورژن معمولی شماره ۲ هستش ؛ چون این ورژن با سیستم Garage Band که از سیستم های قوی ساخت پادکست هست تهیه شده و بصورت ترک ترک است. یعنی شما با هر نکستی که می زنید به آهنگ بعدی نمی روید ؛‌بلکه به بخش بعدی پادکست می روید.
توجه ۳ : بهترین ورژن هم شماره ۲ نسخه ی ویژه هستش چون با کیفیت استریو 128bit ساخته شده ؛ با سیستم ACC که بالا توضیح دادم تهیه شده و چندین ثانیه ی اضافه هم داده!!!
توجه ۴ : هنوز همه ی لینک ها آماده نشده اند پس اگر ورژن مورد علاقتون لینک دانلودش نیست چند دقیقه بعد دوباره چک کنید
توجه ۵ : موسیقی متن این پادکست از انیمیشن رتتویی ؛ گرفته شده
توجه ۶ : ورژن ۱ و ۲ - نسخه ی طلایی بدلیل کم مخاطب بودن بر روی سروری قرار نمی گیرند و هرکس اونا را می خواد به من ایمیل بزنه تا کمتر از یک روز لینکشو براش بفرستم!
توجه ۷ :‌اگر از Odeo پادکست رو دنبال می کنید که هیچی ولی اگر از آیتیونز دانلود می کنید ممکن است چندین ساعت طول بکشه که ورژن جدید اونجا منتشر بشه پس نگران نباشید

1 نظرات:

Soheil Ranjbardoust گفت...

سلام.
خسته نباشید.
من یکی از طرف دارای پادکست تون هستم.
آقا زود زود آپدیت کنید. من پادکست شما رو مستقیم تو آیپادم دانلود می کنم .. همه پادکست هام انگلیسی هستن فقط مال شما فارسیه و این جای تحسین داره.
خیلی ممنونم .. سهیل .